Dolg naziv operacije: Mreža ponudnikov SREČAjmo KRAS – KRASmeet
Trajanje operacije: november 2018 do junij 2020
Odobrena vrednost operacije z odločbo ARSKTRP: 31.741,54 EUR
Prijavitelj operacije: Art nepremičnine, trgovina in storitve, d.o.o.
Partnerji operacije:
– Robert Škapin – nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji,
– Brinjevka, socialne storitve, pridelava in predelava hrane d.o.o., so.p.,
– Čotar Vasja,
– Drožina Marijan,
– Društvo za duševno zdravje in kreativno preživljanje prostega časa »VEZI«,
– Kamnoseštvo Bele, Simon Bele s.p..
Kratek opis operacije
Ideja o vzpostavitvi mreže in mrežnem produktu, ki jo snuje vlagatelj s svojim partnerji, povezuje kmetijsko in turistično panogo. Vodilni partner se skupaj s svojimi lokalnimi partnerji želi pozicionirati s prepoznavno turistično ponudbo, ki bo osnovana na inovativnem mrežnem produktu, na odnosu do lokalne ekološke gastronomije, naravne in kulturne dediščine ter družbene odgovornosti. Mrežo izvajalcev inovativnega turističnega produkta sestavljajo vodilni partner ter partnerji v projektu, ki želijo nadgraditi dosedanje sodelovanje s povezavo v mrežo, ki bo skupno nastopala tudi na turističnem trgu z novim, inovativnim turističnim produktom ter obiskovalcem na osmišljen in organiziran način ponudila doživljanje ekološkega in izvirnega Krasa.
Okvir produkta predstavlja spoznavanje izvora nekaterih kraških ekoloških živil, njihovih nosilcev in lokacij. Vsak od partnerjev v mreži je aktivno vključen v izvajanje produkta, saj postane gostitelj turističnih ciljnih skupin. Poleg osnovnih dogajanj, ki so povezane s predstavitvijo lokacije, izdelkov, postopkov pridelave, degustacijami, se posamezna dogajanja prilagodi sezoni in zanimanju, ki ga izkažejo gostje na lokaciji sami. Spodbuja se aktivna vloga udeležencev v dogajanju. Obiskovalci zaključijo svoj obisk posamezne lokacije/ponudnika s pridobitvijo fotografije, s katero dopolnjujejo svoj foto album, ki ga po zaključenih počitnicah odnesejo s seboj domov. Turistični paketi s poudarkom na ekološkem Krasu bodo vsebinsko dopolnjeni s tistimi naravnimi in kulturnimi biseri Krasa, ki ga zaznamujejo, razlikujejo, opredeljujejo in jih želimo gostom še posebej predstaviti.
Cilji operacije
Dolgoročni cilji:
• na osnovi novega produkta povečati št. gostov/kupcev pri vseh partnerjih,
• dvig dodane vrednosti in količine pridelkov, izdelkov in storitev,
• dvig vrednosti blagovne znamke vodilnega partnerja in rast prodaje,
• prispevati k trajnostnemu razvoju turizma na Krasu,
• povečanje št. osveščenih gostov in obiskovalcev Krasa,
• povečanje št. partnerskih mrež – delitev dobre prakse ostalim zainteresiranim,
• s promocijo trajnostnega turizma ozavestiti dobavitelje in ponudnike v turizmu, kar vpliva na zmanjšanje kvarnih vplivov na okolje.
Kratkoročni cilji:
ustanovitev partnerske mreže lokalnih ponudnikov SREČAjmoKRAS-KRASmeet, ki izhajajo iz različnih resorjev z namenom poslovnega povezovanja s skupnim mrežnim produktom;
- vključitev ranljivih skupin v izvajanje produkta
- izgradnja novega turističnega produkta, ki spoštuje in predstavlja kulturno avtentičnost lokalnega okolja Krasa (predstavljen skozi 4 turistične pakete);
- izvedba 7 scenarijev dogajanja (ki bodo vključeni v turistične pakete) za goste na vsaki od lokacij partnerjev v projektu,
- skupno trženje turističnega produkta oz. pozicioniranje novega mrežnega turističnega proizvoda na trg,
- skupna promocija
- izmenjava znanj in izkušenj – izvedba delavnic,
- postavitev temeljev za nadgradnjo in razširitev mreže,
- vzpostavitev pogojev za poslovno rast prijavitelja in partnerjev za zagotovitev novih delovnih mest
Aktivnosti operacije
- izoblikovanje projektne skupine,
- koordinacija in vodenje projekta,
- izvedba študije,
- izobraževalne delavnice,
- izvedba novega proizvoda,
- izdelava scenarijev,
- izvedba kreativnih besedil, izdelava fotografij in foto albumov,
- vzpostavitev socialnih omrežij,
- promocija in trženje
Rezultati operacije
- formalno vzpostavljena mreža,
- izvedba štirih izobraževalnih delavnic,
- informiranje o projektu,
- izdelana programska študija
- vsebinsko in tržno izdelan nov mrežni produkt,
- izdelani scenariji dogajanja za goste,
- izvedba inovativnega promocijskega materiala – foto album,
- ureditev zavihka na spletnih straneh s predstavitvijo novega produkta,
- nov turistični proizvod oglaševan prek FB,
- sklenjen dogovor o trženju turističnega produkta in paketov s turistično agencijo na italijanskem trgu,
- eno novo delovno mesto pri vodilnem partnerju.